باید بگم که اونقدر سرعت اینترنتم بالا نیست که بخوام فیلم درست کردن روبیکو برات آپلود کنم.اهل کجایی شاید حظوری شد نشونت بدم.........................................................................................جون خودت لینک منو عوض کن یا کلا حذفش کن.
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و ششم آبان ۱۳۹۰ ساعت 22:5 توسط محمد مهدی آقا
|